Sunday 27 April 2014

My first post on this blog!



Nice to meet you all!
I'm excited about this first post!
My name is Ayah. I'm thinking to post my favorite stuffs on this blog now on.
I was born and raised in Japan. Oh currently I live in Japan too! Since I have studied English for many years, I speak a bit of English as you can tell. I haven't decided which language I'll use for this blog yet, but maybe I'll use both of them depending on posts. I'm thinking to share how I study English so I may use English for the English theme post.
Well I don't know what I should writeeeeee....... so I'm gonna stop.
Anyway I'm excited about the future blog and hope many people like this! X

みなさんはじめまして!
初投稿とてもわくわくしてます!
私の名前はAyahです。このブログでは私が好きなものをアップしていこうかなと思っています。
生まれも育ちも日本で、今も日本に住んでいます。英語をずっと勉強してきたので、少し話せます!日本語と英語どっちで投稿するか迷っているのですが、私の英語勉強法について投稿する時なんかは英語を使おうかなと思っています。
どんなことを書けばいいかわかんなくなってきたので、とりあえず終わりにしよっと!
これからこのブログがどんなふうになっていくか楽しみです(*^_^*)
気に入ってもらえるといいな~!


No comments:

Post a Comment